نرم افزار مدیریت سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ ای

باران

نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی از نگاه کسب و کار فروشگاهی


برخلاف وجود دیدگاهی ساده و گاه سهل انگارانه به كسب و كار فروشگاهی، تمامی فعالان این حوزه به وجود ساختارهای سازمانی در صنعت خرده‌ فروشی اعتقاد داشته که اغلب نادیده گرفتن این ساختار باعث از بین رفتن سرمایه‌های زیادی از متولیان این امر می‌گردد.

شركت ارقام نگار اندیشه بر اساس تجربیات كسب شده در این حوزه، ساختار سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ را در 4 سطح، همراه با راهکارهای خاص مربوطه، طبقه بندی كرده است. این سطوح بطوركلی و كلان به صورت زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

سطح 1: 

وظایف: برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و كنترل

نرم افزارها: هوش تجاری (داشبورد اطلاعات مدیریت)، حسابداری تجمیعی، دریافت و پرداخت تجمیعی

سطح 2:

وظایف: اجرای سیاست‌های اعمالی سطح 1 بصورت عملیاتی شامل ارتباط با تامین كنندگان، قیمت گذاری، سیاست‌های باشگاه مشتریان و...  

نرم افزارها: مدیریت سازمانی فروشگاه، حسابداری فروشگاهی، خزانه داری، احكام و حقوق و دستمزد، اموال و دارایی‌های ثابت

سطح 3:

وظایف: مدیریت فروشگاه، تحویل اجناس از تامین كننده، كنترل موجودی فروشگاه و كنترل صندوقداران

نرم افزارها: مدیریت فروشگاه، مدیریت انبار پخش

سطح 4:

وظایف: فروش کالا و دریافت وجه

نرم افزارها: صندوق فروش


در این خصوص نرم افزار مدیریت یکپارچه و سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌های باران با تمرکز بر راهکارهای متناسب با صنعت خرده فروشی روز دنیا و به عنوان اولین نرم افزار فروشگاهی تولید داخلی کشور با قابلیت یکپارچگی با نرم‌ افزار"SAP"، راهکاری مناسب برای اتوماسیون یک سیستم و تجارت موفق فروشگاهی خواهد بود.

ویژگی ها و امکانات

ویژگی های متمایز
  • ارائه راهکار چهار سطحی نرم افزاری ویژه سازمان های چند شرکته و مولتی برند (Holding & corporate parent)
  • امکان ارائه داشبورد اطلاعات مدیریت به همراه شاخصه های کلیدی عملکرد (KPI`s) صنعت مربوطه به منظور سنجش و پایش اهداف سازمانی
  • امکان ارائه گزارشات مدیریتی در قالب گزارش ساز تحت وب مبتنی بر تبلت و موبایل
  • امکان تغییر و شخصی سازی گزارشات نرم افزار به دلخواه کاربر با امکان ذخیره آن
  • امکان ارائه سامانه باشگاه مشتریان با دو شیوه کنترل از طریق نرم افزار و یا کنترل از طریق پایانه های بانکی
  • امکان ارائه وب سرویس های دوطرفه به منظور اتصال به فروشگاه های اینترنتی با قابلیت ثبت فاکتور فروش رزرو و کنترل موجودی
  • امکان انتقال اطلاعات به لحظه (آنلاین) بدون نیاز به VPN و Static IP دوطرفه. با قابلیت مانیتورینگ کامل و همچنین کنترل پردازش اطلاعات ارسال شده
  • امکان بروز رسانی نرم افزارهای شعب به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به مراجعه ویا ریموت شدن بر روی تک تک شعبه ها
  • امکان ارائه نرم افزارهای موبایل (Customer Mobile App) برای مشتریان VIP فروشگاه به منظور اطلاع رسانی محصولات جدید، پروموشن ها، آدرس شعب بر روی نقشه، امتیازات، اعتبارات و ...
  • ارائه راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه جهت نمایش کالاها در فروشگاه مبتنی بر صفحات لمسی و ویترین های دیجیتال
  • ارائه راهکارهای ویژه نصب و استقرار نرم افزارها
امکانات کلی
  • امکان تعریف ساعت کاری فروشگاه
  • امکان مدیریت غرفه در فروشگاه
  • پوشش انواع ارز و واحدهای پولی و نگهداشت تاریخچه تغییرات نرخ ارز
  • امکان ارسال ایمیل و پیامک اتوماتیک بر اساس رخدادهای نرم افزار
  • قابلیت چند زبانه بودن نرم‌افزار، گزارش ها و فاکتور فروش
  • امکان تعریف حقوق دسترسی کاربران برای عملیات مختلف
  • امکان تعریف حقوق دسترسی کاربران بر اساس بخش‌بندی‌های اطلاعاتی
  • امکان تهیه نسخه‌های پشتیبان از داخل نرم‌افزار
  • شخصی سازی نمای کاربری نرم‌افزار توسط کاربر
  • شخصی سازی گزارش ها توسط کاربر و امکان ذخیره آن
  • امکان تعریف نحوه نمایش اعداد اعشاری در نرم‌افزار
  • امکان انتقال اطلاعات آنلاین بین فروشگاه‌ها و دفترمرکزی با قابلیت مانیتورینگ کامل
صندوق فروش
  • امکان شخصی سازی نمای صندوق فروش
  • فروش نقدی و کارت شتاب با قابلیت اتصال به پایانه‌های بانکی
  • امکان محاسبه روندینگ مبلغ دار
  • فروش بیعانه ای با قابلیت رزرو موجودی
  • امکان محاسبه کمیسیون کارمندان فروش
  • امکان استفاده از کالاهای رایج در صفحات مجزا جهت انتخاب کالاها
  • امکان صدور پیش فاکتور
  • امکان ثبت توقف تراکنش در حافظه صندوق فروش ویا در سطح فروشگاه
  • امکان مرجوع و برگشت از فروش کالا
  • امکان فروش بر اساس اعتبار مشتری
  • امکان استفاده از کارت هدیه
  • امکان انجام عملیات صندوق بدون نیاز به سرور (صندوق فروش آفلاین)
  • ثبت ارائه خدمات به مشتری در قالب فاکتور فروش با محاسبه ارزش افزوده
  • امکان محاسبه تخفیفات از پیش تعریف شده در صندوق فروش
  • امکان قیمت گذاری کالا به ازای فروشگاه ویا گروه مشتری
  • امکان ثبت حمل کالا در فاکتور فروش
  • امکان انتخاب کسر موجودی از انبار انتخابی در زمان ثبت فاکتور فروش
  • امکان طراحی فاکتور فروش و دیگر تراکنش‌ها توسط کاربر ارشد سیستم
مدیریت تامین کننده و سفارشات خرید
  • امکان تعریف تامین کننده
  • امکان تعریف قراردادهای تامین کننده و تخفیفات پیش فرض
  • امکان ثبت قرارداد تامین کننده به ازای هر فروشگاه (قراردادهای محلی)
  • امکان ثبت سفارشات برای تامین کننده
  • امکان ثبت نقطه سفارش کالا
  • امکان ثبت برنامه هفتگی سفارشات برای تامین کننده
  • امکان ارائه پیشنهاد سفارش توسط سیستم
  • امکان ثبت سفارش اتوماتیک بر اساس سابقه فروش
مدیریت موجودی کالا
  • امکان تعریف و گروهبندی کالا به صورت نامحدود
  • امکان تعریف کالاهای دارای مشخصه
  • امکان تعریف کالای مشابه
  • امکان چاپ بارکد کالاها با طراحی دلخواه
  • امکان انتساب چندین عکس به کالاها و فراخوانی آن در صندوق فروش
  • امکان قیمت گذاری کالا (قیمت مصرف کننده و قیمت فروش)
  • امکان ثبت انواع تخفیفات و قوانین فروش
  • امکان ثبت انواع قیمت‌گذاری و تخفیفات بر اساس گروه کالا، فروشگاه و گروه مشتری
  • امکان ثبت انواع قیمت‌گذاری و تخفیفات بر اساس روزهای دلخواه هفته و ساعات خاص
  • امکان تعریف انبار به صورت نامحدود
  • امکان تعریف انواع سند انبار
  • امکان ثبت اسناد انبار تعریف شده در انبارهای مربوطه با سطح دسترسی
  • امکان ثبت اسناد انبار با استفاده از ابزار PDA
  • امکان محاسبه موجودی ریالی کالا با روش میانگین موزون
  • امکان اطلاع رسانی موجودی منفی کالا به صورت پست الکترونیکی
  • امکان مدیریت کالا در انبار (نظیر فعال بودن، سفارشگیری، دریافت بیش از سفارش و ...)
  • امکان ثبت اسناد شمارش انبار، انبارگردانی، شمارش معیوبی، کسری/فزونی انبار
  • امکان صدور تگ انبارگردانی
مدیریت مشتریان
  • ثبت اطلاعات مشتری در تمامی سطوح نرم‌افزار
  • امکان گروهبندی مشتریان
  • امکان تعریف قوانین فروش و وفاداری مشتری بر اساس خرید و گروهبندی
  • امکان محاسبه اعتبار و امتیاز برای مشتری
مدیریت خزانه داری
  • امکان ثبت اشخاص و طرف حساب‌ها
  • امکان ثبت روش‌های پرداخت و دریافت
  • امکان ثبت مخازن پول فروشگاه و حساب‌های بانکی
  • امکان طراحی قالب چک
  • امکان ثبت چک‌های پرداختی به تامین کننده به صورت سیستمی
  • ثبت تسویه حساب صندوق فروش به ازای هر صندوقدار
  • امکان تعریف تنخواه در فروشگاه
  • امکان ثبت هزینه ها و درآمدهای فروشگاه ها
مدیریت ارسال کالا
  • امکان ثبت هماهنگی جهت ارسال کالا
  • امکان ثبت هماهنگی جهت نصب کالا
  • امکان ثبت نصب و نظرسنجی از مشتری
مدیریت فروش مبتنی بر تبلت و موبایل
  • امکان ثبت فاکتور فروش
  • امکان جستجوی کالا و مشتری
  • امکان مشاهده گزارشات به صورت نموداری
  • امکان انتقال و دریافت اطلاعات به صورت به لحظه
مدیریت انبارداری سیار
  • امکان دریافت کالا ار تأمین کننده
  • امکان دریافت کالا ار تأمین کننده بر اساس سفارش
  • امکان ثبت انتقالات انبار به صورت داخلی و خارجی
  • امکان ثبت انبارگردانی و شمارش انبار

تازه‌ها و خبرها

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کبیری طامه (شاهین شمالی)، 20 متری گلستان شرقی، کوچه مشعوف، کوچه سوم، پلاک 9، ساختمان ارقام نگار

تلفن: 46048295  -  44895670

          44486638  -  44411906

ایمیل: contact@arghamnegargroup.ir