نرم افزار مدیریت سازمانی هایپر مارکت ها

باران

نرم افزار فروشگاهی

هایپر مارکت ...

هایپر مارکت (Hypermarket) در تجارت و بازرگانی به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های  چندمنظوره، درمقیاسی بزرگ استفاده می‌کند، گفته می‌شود.

یک هایپر مارکت، فروشگاهی است، که توانایی برآورده کردن احتیاجات سبد خرید مشتریان خود را، در یک بار بازدید، داشته باشد و ماموریت آن تمرکز بر فروش در حجم بالا با کمترین حاشیه سود می‌باشد.

در نگاهی گسترده‌تر:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای (Chain stores) مجموعه فروشگاه‌ها و یا هایپر مارکت‌هایی هستند که دارای مدیریتی واحد بوده و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده اند. این فروشگاه‌ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریبا مشابهی ارائه می‌کنند.



نرم افزار مدیریت یکپارچه و سازمانی هایپر مارکت های باران با تمرکز بر راهکارهای متناسب با صنعت خرده فروشی روز دنیا و امکانات خاص مورد نیاز هایپرمارکت ها، راهکاری مناسب برای اتوماسیون یک سیستم و تجارت موفق فروشگاهی خواهد بود.

ویژگی ها و امکانات

ویژگی های متمایز
  • امکان ارائه داشبورد اطلاعات مدیریت به همراه شاخصه های کلیدی عملکرد (KPI`s) صنعت مربوطه به منظور سنجش و پایش اهداف سازمانی
  • امکان ارائه گزارشات مدیریتی در قالب گزارش ساز تحت وب مبتنی بر تبلت و موبایل
  • امکان تغییر و شخصی سازی گزارشات نرم افزار به دلخواه کاربر با امکان ذخیره آن
  • امکان ارائه سامانه باشگاه مشتریان با دو شیوه کنترل از طریق نرم افزار و یا کنترل از طریق پایانه های بانکی
  • امکان ارائه وب سرویس های دوطرفه به منظور اتصال به فروشگاه های اینترنتی با قابلیت ثبت فاکتور فروش رزرو و کنترل موجودی
  • امکان بروز رسانی نرم افزارها به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به مراجعه ویا ریموت شدن بر روی تک تک ایستگاه ها
  • امکان ارائه نرم افزارهای موبایل (Customer Mobile App) برای مشتریان VIP فروشگاه به منظور اطلاع رسانی محصولات جدید، پروموشن ها، امتیازات، اعتبارات و ...
  • ارائه راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه جهت نمایش کالاها در فروشگاه مبتنی بر صفحات لمسی و ویترین های دیجیتال
امکانات کلی
  • امکان تعریف ساعت کاری فروشگاه
  • امکان مدیریت غرفه در فروشگاه
  • پوشش انواع ارز و واحدهای پولی و نگهداشت تاریخچه تغییرات نرخ ارز
  • امکان ارسال ایمیل و پیامک اتوماتیک بر اساس رخدادهای نرم افزار
  • قابلیت چند زبانه بودن نرم‌افزار، گزارش ها و فاکتور فروش
  • امکان تعریف حقوق دسترسی کاربران برای عملیات مختلف
  • امکان تعریف حقوق دسترسی کاربران بر اساس بخش‌بندی‌های اطلاعاتی
  • امکان تهیه نسخه‌های پشتیبان از داخل نرم‌افزار
  • شخصی سازی نمای کاربری نرم‌افزار توسط کاربر
  • شخصی سازی گزارش ها نوسط کاربر و امکان ذخیره آن
  • امکان تعریف نحوه نمایش اعداد اعشاری در نرم‌افزار
صندوق فروش
  • امکان شخصی سازی نمای صندوق فروش
  • فروش نقدی و کارت شتاب با قابلیت اتصال به پایانه‌های بانکی
  • امکان محاسبه روندینگ مبلغ دار
  • فروش بیعانه ای با قابلیت رزرو موجودی
  • امکان محاسبه کمیسیون کارمندان فروش
  • امکان استفاده از کالاهای رایج در صفحات مجزا جهت انتخاب کالاها
  • امکان صدور پیش فاکتور
  • امکان ثبت توقف تراکنش در حافظه صندوق فروش ویا در سطح فروشگاه
  • امکان مرجوع و برگشت از فروش کالا
  • امکان فروش بر اساس اعتبار مشتری
  • امکان استفاده از کارت هدیه
  • امکان انجام عملیات صندوق بدون نیاز به سرور (صندوق فروش آفلاین)
  • ثبت ارائه خدمات به مشتری در قالب فاکتور فروش با محاسبه ارزش افزوده
  • امکان محاسبه تخفیفات از پیش تعریف شده در صندوق فروش
  • امکان قیمت گذاری کالا به ازای فروشگاه ویا گروه مشتری
  • امکان ثبت حمل کالا در فاکتور فروش
  • امکان انتخاب کسر موجودی از انبار انتخابی در زمان ثبت فاکتور فروش
  • امکان طراحی فاکتور فروش و قالب چاپی دیگر تراکنش‌های صندوق توسط کاربر ارشد سیستم
مدیریت تامین کننده و سفارشات خرید
  • امکان تعریف تامین کننده
  • امکان تعریف قرارداد برای تامین کنندگان با امکان تمام شرایط خاص قرارداد از جمله تخفیفات ریبیت، موعد تسویه، دزدبری، و ...
  • امکان ثبت قرارداد تامین کننده به ازای هر فروشگاه (قراردادهای محلی)
  • امکان ثبت مصوبات خرید بر اساس قرارداد تامین کننده
  • امکان ثبت پروموشن خرید کالا
  • امکان ثبت سفارشات دارای ارزش برای تامین کننده
  • امکان ثبت نقطه سفارش کالا
  • امکان ثبت برنامه هفتگی سفارشات برای تامین کننده
  • امکان ارائه پیشنهاد سفارش توسط سیستم
  • امکان ثبت سفارش اتوماتیک بر اساس سابقه فروش
مدیریت موجودی کالا
  • امکان تعریف و گروهبندی کالا به صورت نامحدود
  • امکان تعریف کالاهای دارای مشخصه
  • امکان تعریف کالای مشابه
  • امکان چاپ بارکد کالاها با طراحی دلخواه
  • امکان انتساب چندین عکس به کالاها و فراخوانی آن در صندوق فروش
  • امکان قیمت گذاری کالا (قیمت مصرف کننده و قیمت فروش)
  • امکان ثبت انواع تخفیفات و قوانین فروش
  • امکان ثبت انواع قیمت‌گذاری و تخفیفات بر اساس گروه کالا، فروشگاه و گروه مشتری
  • امکان ثبت انواع قیمت‌گذاری و تخفیفات بر اساس روزهای دلخواه هفته و ساعات خاص
  • امکان تعریف انبار به صورت نامحدود
  • امکان تعریف انواع سند انبار
  • امکان ثبت اسناد انبار تعریف شده در انبارهای مربوطه با سطح دسترسی
  • امکان ثبت اسناد انبار با استفاده از ابزار PDA
  • امکان محاسبه موجودی ریالی کالا با روش میانگین موزون
  • امکان اطلاع رسانی موجودی منفی کالا به صورت پست الکترونیکی
  • امکان مدیریت کالا در انبار (نظیر فعال بودن، سفارشگیری، دریافت بیش از سفارش و ...)
  • امکان ثبت اسناد شمارش انبار، انبارگردانی، شمارش معیوبی، کسری/فزونی انبار
  • امکان صدور تگ انبارگردانی
مدیریت مشتریان
  • ثبت اطلاعات مشتری در تمامی سطوح نرم‌افزار
  • امکان گروهبندی مشتریان
  • امکان تعریف قوانین فروش و وفاداری مشتری بر اساس خرید و گروهبندی
  • امکان محاسبه اعتبار و امتیاز برای مشتری
مدیریت خزانه داری
  • امکان ثبت اشخاص و طرف حساب‌ها
  • امکان ثبت روش‌های پرداخت و دریافت
  • امکان ثبت مخازن پول فروشگاه و حساب‌های بانکی
  • امکان طراحی قالب چک
  • امکان ثبت چک‌های پرداختی به تامین کننده به صورت سیستمی
  • ثبت تسویه حساب صندوق فروش به ازای هر صندوقدار
  • امکان تعریف تنخواه در فروشگاه
مدیریت ارسال کالا
  • امکان ثبت هماهنگی جهت ارسال کالا
  • امکان ثبت هماهنگی جهت نصب کالا
  • امکان ثبت نصب و نظرسنجی از مشتری
مدیریت انبارداری سیار
  • امکان دریافت کالا ار تأمین کننده
  • امکان دریافت کالا ار تأمین کننده بر اساس سفارش
  • امکان ثبت انتقالات انبار به صورت داخلی و خارجی
  • امکان ثبت انبارگردانی و شمارش انبار

تازه‌ها و خبرها

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کبیری طامه (شاهین شمالی)، 20 متری گلستان شرقی، کوچه مشعوف، کوچه سوم، پلاک 9، ساختمان ارقام نگار

تلفن: 46048295  -  44895670

          44486638  -  44411906

ایمیل: contact@arghamnegargroup.ir