سامانه باشگاه مشتریان فروشگاهی

نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاهی

وفاداری مشتری فقط یک کلمه نیست، بلکه تمام یک کسب و کار است ...



با رشد روز افزون فروشگاه‌های زنجیره‌ ای و بزرگ و دوران گذر از سوپرماركت به هایپرماركت، قاعده رقابت پایدار و موفق، وفادارسازی مشتریان است و در دیدگاه نوین بازاریابی، باشگاه مشتریان ابزار وفادارسازی مشتریان است که با گردآوری اطلاعات مشتریان و شناسایی و طراحی رفتارهای مشتریان و نیز طبقه بندی ایشان متناسب با نوع عملکردشان با سازمان به آنها امتیازاتی میدهد که بتواند ارتباط عاطفی مناسبی را با آنها برقرار نماید.
در واقع باشگاه مشتریان واحدیست که توسط سازمان‌ها برای برقراری ارتباط مستمر و مستقیم با اعضا و ارائه بسته‌های سودآور و با ارزش مستمر به آنها، راه اندازی و اجرا می‌شود.
و در کل هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است.
لذا جهت نیل به اهداف فوق فرآیندها و ابزارهایی توسط شركت ارقام نگار اندیشه در قالب باشگاه مشتریان فروشگاهی طراحی گردیده كه مدیریت ارتباط با مشتری را با نگاهی متوازن و توجه همزمان به جنبه های مدیریتی و جنبه های تکنولوژیکی مجزا ارایه می دهد.

فرایندها و ابزارها

قیمت‌گذاری كالا

در عناصر آمیخته بازاریابی حساس‌ترین موضوعی كه نظر مشتری را جلب می كند قیمت كالاست.


امكانات قیمت گذاری:
  • امكان ثبت قیمت كالا بصورت سراسری
  • امكان ثبت قیمت كالا برای فروشگاه یا فروشگاه‌هایی خاص
  • امكان قیمت‌گذاری كالا بر اساس گروه‌های مشتری (طبقه بندی شده گروه‌ها بر اساس امتیازات كسب شده مشتری)
  • امكان ثبت كاهش ویا افزایش درصدی ویا ریالی كالا بصورت سراسری یا برای فروشگاه‌هایی خاص
  • امكان قیمت‌گذاری دارای زمان بندی برای تغییرات قیمت برنامه‌ریزی شده برای آینده
  • امكان قیمت‌گذاری موقت از تاریخ و ساعت، تا تاریخ و ساعت خاص
  • برنامه‌ریزی برای كاهش و یا افزایش درصدی ویا ریالی كالا، در روزها و ساعات دلخواه هفته
امكانات تخفیفات و حراج‌های موقت یا دایمی:‌
  • امكان تعریف تخفیفات پلكانی با شروع آستانه تعداد و ریال، بر اساس فروشگاه و گروه مشتری
  • امكان تعریف كالای جایزه با شروع آستانه تعداد و ریال، بر اساس فروشگاه و گروه مشتری
  • برنامه‌ریزی برای تخفیفات درصدی و یا ریالی كالا در روزها و ساعات دلخواه هفته
امتیاز و اعتبار
  • امكان تعریف مشتری با اعتبار اولیه و صدور كارت اعتباری
  • امكان تعریف قوانین امتیازدهی بر اساس مبلغ خرید
  • امكان اعطاء امتیاز به مشتری بر اساس مبلغ یا تعدادخرید
  • امكان تبدیل خودكار امتیاز به اعتبار
  • امكان تعریف گروههای مشتری بر اساس امتیازات دریافتی
  • امكان تعریف آستانه برای گروه‌های مشتری و جابجایی خودكارمشتری در گروه‌ها بر اساس امتیازات (صعودی و نزولی)
  • امكان ثبت زمان بندی انقضاء امتیاز مشتری در صورت عدم خرید مجدد و متوالی جهت شناسایی مشتریان وفادار
كارت هدیه
  • فرآیند كامل ارایه كارت هدیه
  • امكان فروش كارت هدیه در صندوق
  • امكان صدور كارت هدیه باركد دار ذیل فاكتور فروش برای استفاده بعدی مشتری دارای قوانین قابل تعریف
  • امكان ارایه كارت هدیه در برگشت از فروش كالا
سامانه موبایل
  • امكان نصب سامانه بر روی تلفن‌های همراه مشتریان
  • امكان نمایش كالاهای دارای تخفیف
  • امكان نمایش پرفروش ترین كالاها
  • امكان نمایش شعب فروشگاه برروی نقشه و مشاهده نزدیكترین شعبه به مشتری
  • امكان اسكن باركد كالا و نمایش اطلاعات آن توسط مشتری
  • امكان ثبت نام مشتری
  • امكان مشاهده امتیاز و اعتبار مشتری ثبت نام شده
سامانه نظر سنجی و دریافت اطلاعات مشتریان
  • امکان ثبت نام و ورود کاربر(مشتری)
  • امکان تعریف و انتشار سوالات در کیوسک‌های تعبیه شده در فروشگاه
  • امکان تجمیع اطلاعات و پاسخ‌های ثبت شده در سرور
  • امکان نمایش گزارشات خاص
  • امکان نصب بر روی تبلت و موبایل با پشتیبانی از حالت لمسی
کیوسک کنترل قیمت و اطلاع رسانی
  • امکان اسکن کالا در صفحه اصلی و نمایش اطلاعات قیمتی کالا
  • امکان نمایش کالاهای پرفروش
  • امکان نمایش کالاهای دارای تخفیف و پروموشن
  • و سایر موضوعات درخواستی
ویترین دیجیتال
  • امکان نمایش بر روی نمایشگرهای لمسی و Touch foil
  • امکان نمایش گروه‌های کالا
  • امکان نمایش اطلاعات کالا
  • امکان نمایش چندین عکس برای یک کالا
  • دارای صفحات کاربری پویا و تعاملی (interactive)
  • امکان نمایش شعبه‌ها و دیگر فروشگاه‌ها بر روی نقشه

تازه‌ها و خبرها

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کبیری طامه (شاهین شمالی)، 20 متری گلستان شرقی، کوچه مشعوف، کوچه سوم، پلاک 9، ساختمان ارقام نگار

تلفن: 46048295  -  44895670

          44486638  -  44411906

ایمیل: contact@arghamnegargroup.ir